Welcome - Canadian Bride
Home Today's Bride Gift Registry Wedding Shops Local Directories Talkboards Dresses

CanadianBride.com Talkboards
Home       Members    Calendar    Who's On
Welcome Guest ( Login | Register )

VIP Ottawa Photo Expand / Collapse
Author
New CB Member

New CB MemberNew CB MemberNew CB MemberNew CB MemberNew CB MemberNew CB MemberNew CB MemberNew CB Member

Group: Forum Members
Last Login: 9/10/2008 10:57:19 PM
VIP Ottawa Photo
YOU HAVE A QUESTION?

We will find the answer for you

We offer you 30 min free no obligation consultation to help you decide on the best options for you. To contact us: info@vipottawaphoto.com

My goal at your wedding is simple: create photographs that you love and wouldn’t expect to see anywhere else.
I accept a limited number of commissions each year. If you like what you see, feel free to email or call to set up an appointment. I look forward to hearing all about your wedding

www.vipottawaphoto.com

VOUS AVEZ UNE QUESTION?

Nous trouverons la solution pour vous

Nous offrons des consultations de 30 minutes, à aucun coût et sans obligations, afin de vous permettre de trouver la meilleure option pour vous. Contactez-nous: info@vipottawaphoto.com
Mon bût pour votre mariage est simple : créer des photos qui vous plairont et que vous ne verrez nul part ailleurs. J’accepte un nombre limité de commissions par an. Si vous avez aimé ce que vous avez vu, n’hésitez pas à m’envoyer un courriel ou à m’appeler pour un rendez-vous. J’attends de vos nouvelles pour le mariage de vos rêves. Voyez mon portfolio

www.vipottawaphoto.com
Post #487857
« Prev Topic | Next Topic »

All times are GMT -5:00, Time now is 1:44pm